بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال - تراکتور؛ دوئل شش امتیازی

شنبه ای سخت در انتظار استقلال

 

به لحاظ فنی نیز باید اذعان داشت که سختی این مصاف حساس اگرچه برای هر دو تیم متصور است اما طبیعی است که استقلال کاری به مراتب مشکل تر از تراکتورسازی خواهد داشت و می توان گفت در صورتی که اشتباهات قرمزپوشان در این دیدار خانگی به حداقل برسد، لشگر ژنرال شکست خورده راهی تهران خواهد شد و تراکتوری ها پس از هفته ها درگیری لفظی با استقلالی ها، سرانجام به هدف خود خواهند رسید.
برد تراکتورسازی رده هفتمی در این بازی سبب خواهد شد که این تیم 20 امتیازی شده و بالاتر از استقلال 19 امتیازی و رده چهارمی در جدول قرار گیرد اما پیروزی استقلالی ها در تبریز، فاصله آنها با تراکتورسازی را به پنج امتیاز افزایش خواهد داد و نتیجه تساوی حافظ اختلاف دو امتیازی دو تیم در جدول خواهد بود که از اینرو باید گفت نبرد هفته دوازدهم دو تیم یک دوئل شش امتیازی است و تیم برنده خوشبخت خواهد شد.
 
در خصوص ترکیب نفرات دو تیم ذکر این نکته ضروری است که امکان هرگونه تغییر در بین 22 مرد قرمز و آبی وجود دارد و دلیل آن نیز تعطیلی بیش از دو هفته ای لیگ برتر است. این تعطیلی بی گمان برخی تیمها را در تمریناتشان صاحب ترکیبی جدیدتر کرده و البته برخی بازیکنان مصدوم نیز به جمع نفرات آماده تیمشان پیوسته اند که این امر می تواند تغییر در ترکیب تیمها را به دنبال داشته باشد.
تراکتوری ها به دنبال سومین پیروزی برابر استقلال
اما با نگاهی به نتایج تیمهای تراکتورسازی و استقلال در بازیهای رودررو می توان برتری آبی ها در مجموع هشت دیدار گذشته دو تیم را مشاهده کرد.
 
سه برد برای استقلال، دو برد برای تراکتورسازی و سه تساوی حاصل هشت دیدار دو تیم در چهار فصل حضور تراکتورسازان در سطح اول فوتبال کشور تا قبل از لیگ دوازدهم است.
در فصل 81-80 که اولین دوره لیگ برتر بود، استقلال در دو بازی رفت و برگشت موفق به شکست تیم تراکتورسازی شد.در آن فصل تیم تبریزی راهی لیگ دسته یک شد و پس از هشت سال دوباره به لیگ برتر بازگشت تا استقلال را در تبریز با نتیجه یک بر یک و در تهران با نتیجه دو بر دو متوقف کند.
در فصل 90-89 بازی رفت دو تیم در تبریز یک بر یک مساوی شد اما نخستین پیروزی تراکتورسازان برابر استقلال در مسابقات لیگ برتر در بازی برگشت این فصل رقم خورد که طی آن تیم تبریزی موفق شد استقلال را در تهران با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
در فصل 91-90 نیز که هدایت تیم تراکتورسازی را امیر قلعه نویی به عهده داشت، تراکتورسازی بار دیگر استقلال را در تهران به زانو در آورد و این بار با نتیجه سه بر دو برابر آبی های تهران به برتری رسید اما در بازی برگشت همان فصل و طی دیداری که داوری معروف محسن ترکی را به همراه داشت، تیم استقلال با هدایت فنی پرویز مظلومی دو بر صفر از سد تراکتورسازی گذشت تا همان بازی معروف دو تیم مانع از قهرمانی تیم تبریزی در لیگ یازدهم شود.
باید منتظر ماند و دید که نهمین مصاف دو تیم تراکتورسازی و استقلال که جدالی متفاوت از آنچه قبلا در رویارویی دو تیم مشاهده شده، در نهایت به سود کدام تیم به پایان خواهد رسید.

این انتظار امروز عصر روز شنبه 29 مهر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به سر خواهد رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ دوازدهم,هفته دوازدهم,تراکتورسازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com